Jag blir såå...0

Jag blir sååå arg när jag tänker på hur barn ska vara och vilket ideal som ska följas!! Jag va med min son på Hälsosamtal igår och alltid på slutet går man igenom hur det ligger till och hur BMI ser ut!! Helt jäkla gaalet!!
Visst, både jag och sjuksyster ser ju med blåtta ögat att min son inte är direkt överviktig. Men det är inte det!!
Varför i hela fridens ska man egentligen hålla på med sånt o varför har man en BMI kurva för barn?!? Okej om de nu kan visa sig när de blir äldre och så. Men är det så att det är barn som tränar, bygger muskler osv så ska man väl eg få lägga till en rad på dedär jäkla testet!! Vaaa?!?!
Riktigt irriterande!!! Hua!!
Ni förstår... Min kille ska tydligen lida av kraftig fetma enligt tabellerna!! Helt jäkla sjukt tycker jag!! Vart ska vi ens plocka bort dem ifrån denna kropp?!? De e ju heeelt sjukt!!! :-/
Han e ju ett muskelberg och stark så de bara sjunger om de!!

Nää, sånt här gör mig verkligen irriterad och arg!! Ska tydligen bli nå soffpotatisar som endast spelar dataspel o pillar näsan framöver!! Stackars barn!!! Jösses!!!

/Mariana

Postat den 2013-02-22 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar