Framsteg!!0

Då ha snart en vecka gått igen!! Å denna vecka har vi varit flitiga med o hitta på saker!! :-) I måndags så började vi med mjukstart o hade en lugn o skön kväll och dag. På tisdag drog jag o Linnéa ner o hälsade på min gravida vän Nina!! ❤ Myste hela dagen o for hem igen med tåget senare på eftermiddan. Lillskruttan, som för övrigt hade sin premiär med tåg va superduktig!! Surrade på o myste järnet både ner och upp!! :-)
Linus ska följa me nästa gång han eftersom de va skridskor på skolan just denna dag..
Men de va bara såå himla mysigt att få träffa min goa vän som närsomhelst ska få en bäbis.. Tänka sig.. Hur mysigt är inte de?!? Linnéa får en till kompis!! Hihi..
Efter vi kom hem med tåget bar det iväg på årsmöte på Bite Line!! Alltid lika trevligt o gött!!

Igår styrde vi kosan emot Härnösand å sjukan där. Mamsen min som skulle kolla upp sitt knä. Nu få vi hoppas de inte är nå allvarligt!! :-0
Som tack lagade min snälla mami mat åt oss o följde med hem! Alltid lika mysigt!!

Idag ha vi varit hemma nästan hela dan.. Tog oss en avstickare imorse bara!! :-)
Men nu är det dags för mig o åka o handla snart igen.. Jaa, de gäller att passa på!! Imorn lär de oxå bli en sväng, men då få ja hoppas vi bara kan handla på Lill-Ica här i Matfors! :-)

Ni vet... Birsta är ju faaaarligt för små barn o tydligen stora barn också!!
Men vem ha sagt att galleria In, öppna förskolor o simhallar är så rena o helt utan baciller?!?
Jaa, de skulle jag oxå vilja veta!!! Löjligt!!

Jajja!! Visst är de gött me människor som lägger tid o ork på o klaga på alla andra, men ändrar heelt åsikt då det drabbar en själv?!?
Tråkigt liv man måste ha... :-0

Nu må ja åka om ja ska få sova nå ikväll!!

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2013-01-31 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar