Hehe..0

Kan bara inte låta bli.. Men ibland är faktiskt skadeglädje den riktigt sanna glädjen.. Känner bara så idag efter jag funderar ngn dag... Mahahahaaa.. Tänk att det alltid visar sig till slut..
Till skrot drar sig skrot och så ÄR det faktiskt!!
Inte så jäkla kaxig nu va?! Höhö.. Nää, trodde inte de heller!!

Jisses, tänk om folk kunde visa liiiiite respekt o stå för sina misstag!! Ojojojoj...

Jag vet att jag absolut inte är prefekt, men jag utger mig heller inte för att vara det!! Å jäklarns vad jag mår bra över just de denna dag!! Jag ÄR mig själv hela vägen och har inte ens tendens att försöka vara någon annan.. Jag står för mina värderingar och väljer min egen väg att gå.
Å det är just så jag vill ha det!! Det är sååå Fantastiskt!!

--------------------------------------------------------------------------

/Mariana

Postat den 2013-01-09 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar