Snart helg igen!! :-)0

Yes, nu är snart helgen här igen! Å denna gång längtar jag mer än någonsin.. Jag ska vara ledig en hel helg o bara ha det gott!!
Vi ska bort på middag på lördag, å sen ska Linus spela match igen på söndag! Kuligt att kunna vara med!! :-)
Ikväll ska vi ha lite fredagsmys bara för att. Linus ska åka redan imorn till Hunge o farfar o B! Köra lite skoters o ha en massa farfarmys!! :-)
Sen åker vi upp på lördag o mumsar god mat o umgås!! Trevligt!! :-)

Å imorn ska även M köpa ny(a) bil(ar).. Sen få vi se vad de blir! Kan tänka mig att han kommer att bo i garaget ett tag framöver!! Men vad gör de om han gilla'rt?!? :-)

Jag kan desto mer pyssla inne i lugn o ro o kanske, men bara kanske, få lite ordning på torpet!! Är ju lite av en perfektionist o de är en pina varje gång ja ser hur de ser ut i vårat förråd.. :-/ Å i bortglömda vrår o hyllor... Ojojoj.. Behövs lite kärlek där med kan ja lova!!

Nää, tid för o sussa ner fröken tjurig ett tag o unna sig själv en låååång dusch!! Hell yäää!!!

Hej hopp!! :-)

/Mariana

Postat den 2013-01-17 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar