Välkommen 2013!!0

Välkommen året 2013!!
I år ska vi satsa på Hälsosamma mål med motion, hälsa och måbra-feeling!
Jag ska få ordning på min rygg, mina fötter o kosten.. Dock behöver ja en spark i baken!! Plus lite pepp från en viss människa som kan allt om träning!!
Gaaah, ska fixa detta!! Mitt första mål ska redan uppnås innan feb när vi ska på Äventyr i Jämtland o skoterskoj me diverse annat trevligt oxå!! :-)
Måste ju kunna komma i gamla skoterkläder och dessutom inte ha ont i ryggen!!
Sen blir det fler delmål, men de tänker jag inte avslöja. Huvudsaken man e nöjd själv!!

Idag är det redan 2:a januari o en månad har vi på oss att köra stenhårt!!! Fantastiskt!!

Dock har jag o sessan en mysdag hemma idag. Linus är med pappan i Fränsta o kör skoter o hälsar på farfarn! Så i eftermidda då de kommer hem ska de börjas me att äta min nya kost. Proteinrik kost så magen kommer i form igen!!

Nu kör vi!! :-)

/Mariana

Postat den 2013-01-02 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar