Ni som..0

Ni som köper blöjor åt era barn.. För sjutton muggar!! Hör upp nu!!
Jag är ju en sån som Älskar att fynda, å när det gäller barnmat, välling eller blöjor.. Ja, vem kan neka?! De är ju verkligen Snordyrt!!! Usch!!
Å de e ju inte så att man bara använder de i nån månad, utan år!!

Jag va o storhandlade idag, inför kommande kalas o fyllde lite i frys o sånt. Man kommer ju snabbt upp i hundringarna.. :-/ Å när jag sedan va klar inser jag.. Jaa, för sjutton. Dehär vart ju massor de.. Pjuuh!!
MEN, för varje 500:- man handlar får man köpa ett blöjpaket för 1 krona!!!!! Förstår ni?!?! Heeelt fucking otroligt!!
Lycklig jag kunde glatt stoppa ner 4 (!!!!) paket i min vagn!! För hela 4:-
Den ni!!
Jag sparade alltså 472:- på detta!! OTROLIGT!!!
Tokgilla som småbarnsmamma!! :-D

Så har ni inte medmera-kort, så tycker jag ni ögena-böj skaffar er ett sånt o handlar på Coop Xtra i NACKSTA!!!
Helt sjukt givande o man blir såå glad i både plånbok o själ!!
Såhär ska baskemig varje butik tänka!! Eller hur?! Varje jäkla barnfamilj skulle handla på de stället!!

Sådärja!! Nu ha ja fått tipsa vidare detta Fantastiska erbjudande!! Åk dit!!

Hej hopp!!

/Mariana

Postat den 2013-06-16 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar