Äntligen Helg!!0

Jaa, säga vad ni vill. Nog är det alltid skönt med helg och ledighet tillsammans med det Bästa man har. Tillsammans!! :-)
Idag har Linus varit hemma med mig o Linnéa och vi tog oss en promenad fram på byn. Handlade lite, mumsade en korv på Dannes och sedan vart de en massa halkande fram och tillbaka.. Jösses, det är verkligen glaaashalt överallt!!! :-/
Sen kom M:s kompis M över med grabbarna o åt middag me oss!!

Nu ikväll drog M o Linus iväg ti västra med vår nyinköpta bil. Som snart Äntligen är klar. Hoppas vi!! :-)
Och jag.. Jaa, jag har påbörjat packningen inför imorn. :-)

Imorn blir det en sjujäkla trevlig dag på isen. Mina pojkar drar iväg tidigt och ska angla medans jag som är bekväm av mig drar iväg liiite senare. Där runt 9 iaf.. :-) Hehe..
Sen ska de anglas, grillas och mysas i massor!! Vi komma bli en stort gäng och SOM jag längtat efter detta heeela veckan lång!! Tror det blir en sjukt trevlig dag, å eftersom det är de allra bästa som kommer vara med så VET jag att de blir super också!! :-)
Linnéa få ha en heldag me mormorn hon, så hon blir nog superglad hon med!! :-)
Såå, kycklingen är marinerad o allt det andra är kirrat!! Häärliga årstid!! :-)
Verka dock som vi ska få skitväder, men va gör väl de?!? Ha man kläder så funkar det ändå!! Gaaalet vad jag längtar!! :-)

Nu tro ja minsan det blir sussa av så man är pigg som en MÖRT imöra!! Hahahaha...

Hej på er!!
 

/Mariana

Postat den 2013-03-01 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar