Bra dag!!0

Idag känner jag de är en himla bra dag!! Linnéa börjar bli piggare o är fri från feber! Dock e snuvan o hostan kvar, men sånt kan vi allt leva med! :-)
Bricanylen hjälper till på natten och vi alla får vår skönhetssömn. Precis som de ska va!! :-) Skönt!!

Igår drog vi på Usport o fyndade lite. En mössa ti tösa o en TILL innebandyklubba ti Linus. Åsså hittade han ett par sneakers till sommarn. Så självklart, han skulle bara ha dem!! :-)

Idag va de tänkt att de skulle bli babysång, men eftersom lillan inte va riktigt som vanligt kändes de bara dumt att gå. Vi har däremot varit ti stan en sväng, lämnat in BeSafe stolen på service o hälsat på på jobbet en snabbis! Bra nog de!!
Nu ha vi landat hemma o skriver handlingslista inför imorgon. Storhandlar gör jag en gång i månaden o den som varit gjorde jag aldrig de. Så Bidde en hel del småhandlingar.. :-/ Gillar inte alls de!! MEN, ska bättra mig på den fronten!! Såå gött o ha allt hemma klart o bara behöva handla mjölk, bröd o sånt småtjafs!! :-)
Såå, imorn när M slutar så bär det av!! Spendera nån timme på affärn!!
Å sen blev de visst match redan imorn! Klockan 16 ska vi va i hallen!! :-) Kuligt kuligt!! Å spännande!!
Tro vi få ta en semesterdag för junior på månda så han få vila upp sig efter denna helg!! Haha.. Lär nog va bra nog trött!! :-)

Ikväll blir det dessutom att skaffa kort på rätt ställe här i Matfors!! På TRIM blir de!! Är så trött o less på de andra stället o de har inte det jag önskar! Sen så är det inte direkt så att man vill gå o hoppas på att maskinerna funkar!! De bara SKA funka!!
Jajja!! Nu blir de varje fall mer träning o de gillar ja!! Ska bli gött o bli en i gänget där ist för som de varit nu. Jag o sjutton grabbar!!! :-/ jösses!!

Äsch, må nog fortsätta på min inköpslista.. Usch, så lång den blir... :-/

/Mariana

Postat den 2013-03-14 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar