Denna tjej...0

Denna tjej kommer, tro mig, göra mig gråhårig!! Om jag inte redan är det då dvs.. Men jösses vad hon far omkring.. Överallt...
Började i hallen, drog ut allt i lådorna.. Fortsatte och tömma ut leksakslådan, ÖVERALLT i hela vardagsrummet uppe. Drog vidare in i badrummet där hon rev schampoo-hyllan, ut över hela golvet.. Fortsatte till köket där jag höll på att kocka.. Kom in och rev ut hela lådan där jag har små plastpåsar, bullformar och annat dylikt. Sedan avslutade lilla damen med att riva ner en blomkruka i köksfönstret!!! Gaaaah!! :-O
Sååå, är jag inte gråhårig så kommer jag deffinitivt att bli det!! :-D

Jorå, jag håller koll på henne. Men sålänge hon sköter sig själv medans jag pysslar med annat o inte skriker så låter jag henne vara fritt såklart. Bara bra att vänja sig vid att jag inte alltid sitter bredvid henne. MEN, all denna tid sedan för städning är sjuuukt tråkig!! :-/ Ojojoj..

Nu när lillchefen här hemma fått sig mat i magen o mamman börjar och rensa o plocka i köket. Så har hon nu sin skönhetssömn en stund.. :-) Å jag få roa mig me annat.. Eller ja, efter städningen.. Pjuuuh..

Men jösses vad jag är Glad att hon finns.. Gråhårig eller ej!! En dag kommer även hon briljera med ngt stort!! De vet ja!! :-)

Min fiiinaste lilla Linnéa!!
 

/Mariana

Postat den 2013-03-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar