Lilla sessan blir stor!!0

Min lilla sessa blir verkligen stor fort!! Idag ha hon hunnit bli hela 9 månader!!
Vart tar tiden vägen?!?

Det firar iaf jag o Linus med en eftermiddag/kväll på Birsta!! :-) Har lovat honom att nångång när Sean Banan kommer hit så ska vi gå o se han! Å just denna gång blev det precis på denna dag! Så kan de bli! :-)
Jag själv e ju inte sånt stort fan av han, men visst, har man lovat så har man lovat!! :-)

Men nu innan så ska både han o Linnéa få träffa sin nya kusin Edvin! 1 dag gammal.. :-)
Sen få minsan pappan i huset va me lillan o jag o junior drar o äter middag ute o ser lite show!! :-)
Mysigt!!

Dags o packa ihop oss o dra!! Hej hopp!!

/Mariana

Postat den 2013-03-20 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar