Tisdag!!0

Idag kör vi en hemmadag igen!! Rätt så skönt när man är trött o bara vill slappa!! :-) Linus ville hemskt gärna på fritids idag igen då de skulle gå iväg på en tripp till en Superrolig pulkabacke i närheten! Såå, han gjorde sig redo för de imorse!
Men sen gör vi Sportlov!! Ska vara lediga resten av veckan o det ska bli superskönt!! Verka ju som att det ska bli superväder, så inte grinar vi inte!! :-)
Bestämde oss för att fredagen spenderas i kovland igen så junior få köra av sig lite till å så vi kan grilla o sola!! :-)
Då ska även Linnéa få testa att åka skoter oxå! Hon är ju över 8 mån så nångång borde ju få bli den första innan fjällerna!! :-) hihi..
Linus va ju endast 3 månader första gången han!! :-)

Till helgen så ska jag jobba igen o det ska bli kuligt! Meeen som vanligt då jag har dagpass så ska det va strålande sol enligt prognosen.. :-/
Jajja, de som är lediga får ju njuta i varje fall!! :-) å eftersom det är Sportlov så är de ju en del!! :-)

Förut så slog Linnéa rekord på förmiddagssovningen iaf!! Hon somnade efter jag lämnade Linus på skolan vid 8.30.. Jag lyfte över henne till säng, sedan sov hon ända ti 10.20...!!! Helt otroligt länge!! Tro faktiskt aldrig ha hänt!! Såå jag slumrade oxå in, såklart!! På soffan.. Drömde sjukaste drömmen av de alla o visste knappt vart ja va då jag vaknade!! Hahaha!! Jösses!!
Men iaf!! Linnéa är just nu på strålande humör o busar runt!! Härligt!! Om hon blir såhär glad gör de ju absolut inget om hon sussar på såhär på morgonkvisten.. :-)
Tänk vilken skillnad från då hon började krypa omkring! Min lilla smultronblomma!!! ❤

Nu tro ja vi ska ta o gö nån nytta här hemma!! Tvätthögen ska fortf bort bort bort!! Dumt bara att vi inte har en torktumlare då man ska tvätta jackor.. :-/ Hade gått liite bättre då!! Men men.. Ordna sig på nå vis ändå!! :-)

Hej hopp!!

/Mariana

Postat den 2013-03-05 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar