Fredag!! :-)0

Äntligen Fredag!! Solen skiner utanför fönstret o båda kidsen är vakna! Blir en lugn dag hemmavid innan jag ska åka o jobba ett par timmar.. Sen blir det väl handling så mat finns hemma under helgen! :-)
Vet ju precis vad jag ska förgylla min helg med å de känns gött! Jobba!!
Visst önskar jag att man kunde ha varje dag ledig me kidsen, men nånstans måste man iväg o göra rätt för sig oxå! Så är det bara!!
Sen ska jag väl inte heller sticka under stolen med att jag gillar't oxå!! Träffa folk, va social o bara få va en stund.. :-)
Hela denna helg är räddad då jag jobbar kväll idag, sen dag både lörda o sönda!

Igår ansökte jag om dagisplats oxå, känns skönt att Äntligen ha de gjort! Såå, i nästan 4 månader till ska jag va mammaledig. Sen blir det work all weeks long!! Gött mos!!
Blir ett dagis i närheten som verkligen verkar supermysigt och många barn runtom går där! Perfekt!!

På sista April drog vi uppöver emot Ljungaverk o trevligheter på forum! Hämtade först upp lillasyster o sen två kompisar ti henne! Up we go!
Provade komma igång när vi väl kom upp, men de gick inte, så blev körning hem istället! Alltid skönt o komma hem förstås, men jajja..
Kul som sjutton att träffa alla gamla Godingar där uppe som vanligt!! Å Glad blir jag för alla snälla komplimanger man får.. Skryt, jag vet!! Men va sjutton!! Jag Älskar't!! De får mig att fortsätta kämpa på!! :-)

Nu tro ja att jag ska chocka magen med lite frukost!! Efter gårdagens pass e ja fortf slut.. Ojoj!! Men en sån där skön känsla såklart!! Ingen träningsvärk, bara öm.. Öm där jag inte visste att de fanns muskler ens. Perfekt!! :-)

Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2013-05-03 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar