Schlager...0

Ja ni, visst e de alltid trevligt med schlager!! Men som vanligt är det tomtar o troll emellanåt som verkligen gör sitt eget.. :-0 Jösses!!
Ha inte följt hela ikväll å inte deltävlingarna i veckan heller! Men däremot såg jag nyss genomgången av alla bidrag.. Jösses!! Robin är faktiskt en av de Bästa ikväll. Så jag håller tummarna för honom! Dock tror jag inte att Sverige lyckas två år i rad, men såklart, roligt hade de varit! :-)

Ha varit o hälsat på Linus, som är med mormorn o Mike i stugan o har det gott! Där åt vi gott o dessutom spelade jag o Linus lite tennis åsså tog vi me oss spöna o drog ti bryggan! Fiskade lite utan lycka! Å ha nog fått våra första myggbett för i år! Jäklar va de fanns mygg!! Usch.. :-/
Mysigt o va där en stund, som vanligt!!

Men iaf... Sen äntrade LOREEN scenen och JÖSSES vilken tjej hon är!! Den pipan hon har o den showen hon gör!! WOW!! Mäktigt!!!
Hon gör allting bra alltså!! Sååå jäkla Grymt!! :-)

Sååå, jag går o knoppar jag så jag kommer upp på jobb imornbitti igen!! Men som sagt, vi få hoppas!!
Å hoppas gör vi även på Hockeypojkarna imorn!! Ladda om nu o ta hem Guldet för böveln!!! :-)

Natti Natti folks!! :-*

/Mariana

Postat den 2013-05-18 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar