Sommaren är räddad!!0

När nu nya året är påbörjat och när det snart är slut på jullovet måste man börja blicka framåt.. Klart.. Sportlov å påsken ska ju såklart passeras, men sommaren vill man ju oxå rädda!
Å en del av vår sommar är ju semestern i Dalarna! Just detta år har vi bestämt oss för att testa något nytt. Ett ställe som jag va o tittade på i somras då jag va nere själv.
Rättare sagt Siljansbadets camping!!
Verkligen hur mysigt som helst och nära till både strand, uteliv, centrum och jaa, allt!! :-)
Såå, nu är jag verkligen glad över att vi faktiskt har en husvagn!! Packa och grejja o göra klart allt innan avfärd. Å sen ha man allt med sig lixom!! De är ju helt fantastiskt!!
Har bott på Leksand strand ända sedan jag va liten och den campingen är något alldeles extra, men när jag besökte denna som vi nu ska testa kände jag samma känsla.. Så mycket mer lek för barn och ännu närmare till bad och allt annat trevligt!! :-)


Behöver inte säga att jag längtar va?!? :-) 10 nätter på detta ställe komma bli awesome!! Eller iaf 7.. Hihi..

Har lite andra funderingar oxå över sommaren.. Vill så gärna ta oss ännu längre söderut oxå, men frågan är om tiden finns. Baksidan på huset ska ju oxå bli färdigt oxå, så man få ju se hur långt både tid o pengar räcker..
Men önskan finns ju självklart...

Men... Nu på tisdag är det dags för lite jobb och sen går de undan ti nästa lov.. Hej hopp vad jag vill att våren går undan nu!! Massa kul o bus våren lång o sen så!! :-)

Nu ska jag fortsätta mysa med min fiina nyblivna 7-åring!! See ya!!

/Mariana

Postat den 2014-01-02 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar